Tuesday, May 28, 2013

Semangat...berjaya

 
 
 
Banyak yang fairuz lalui akhir-akhir nie.perkara gembira dan sedih...dalam masa fairuz bersemangat nak majukan biz skarang nie ada masalah lain plak yang datang n buat fairuz rasa 'down'. Pakej lengkap orang kata...dan semuanya datang sekaligus...
 
Apa yang nak habaq sebenaqnya dalam apapun situasi yg buat fairuz DOWN fairuz ada TEAM yang cukup kuat untuk bagi semangat kat fairuz... OF COURSE lah fairuz ada en sayang (walopun dah abeskan duit dia...dia tetap kn sayang gak sb cheq kan bini dia hihi..) dan fairuz slalu baca kata-kata atau ayat-ayat semangat. Selalunya sekuat mana pun orang keliling kita tapi paling penting diri kita sendiri kan?
 
Untuk situasi fairuz,fairuz memamg perlukan pendapatan/income yang kuat atau orang kata gemokz. sebab tue lah  fairuz buat  dan kena biz nie sebab kalu makan gaji  memang takkan  dapatlah camna fairuz buat biz nie. Lagipun fairuz tak terikat langsung dengan masa..still boleh jaga anak n dalam masa sama masyukk tiap-tiap bulan. Fairuz sendiri yang tentukan bila fairuz nak jumpa client dan brapa banyak fairuz nak tiap-tiap bulan.
Yang penting kita kena KUAT sebab biz yang fairuz buat memang SIMPLE but NOT EASY.
Yupz sangat simpel fairuz hanya perlu ikut/follow step yang dah terbukti berkesan. Cuma fairuz tak boleh berhenti untuk BERUSAHA.
 
 
Cer korang fikir,kalu cikgu bagi kat kita soalan ramalan yang akan masuk exam tapi kita xbuat dan tak ambil kisah pun tips2 cikgu bagi. Masuk exam keluaq sebijik apa yang cikgu habaq. Result korang HAMPEH...tue salah siapa? cikgu ka korang yang salah? Hah! nie nak habaq p kat hempa nie....biz yang fairuz buat nie every step are guided. kalu gagal gak pasal diri sendirilah x ikut apa yang diaorang cakap.... Kalu korang pun nak INCOME yang TEBAL dengan MASA yang BEBAS leh PM fairuz. Fairuz akan share secara PERCUMA dan korang Decide sendiri NAK or TAK NAK. Yang penting semangat untuk ubAH kehidupan. Kalu dah MALAS yang tue memang sapa pun takleh nak tolong dah.
 
Love,
fairuz
011-28688786
017-4666047
 
*tetiba lapaq puding caramel. Next entry nak bg resipi puding caramel lah :)
 so nak layoq skit gambaq puding caramel sebelum fairuz buat esok ..
 
 
*sumber dari en gugel

No comments:

Post a Comment