Wednesday, May 29, 2013

Sampai bila...



 

Entry pun SAMPAI BILA..rasa-rasanya apa tue???hihihi..bukan nak 'promote'lah tapi memang nak soh gak buat kihkihkih...tak lah.. saja jerr..geram :P Sepanjang 4 bulan fairuz buat biz nie kan dah dengan bermacam orang fairuz jumpa dan kongsi cara-cara nak BUAT DUIT lebih. Macam-macam alasan yang fairuz dapat,mungkin sebab nie biz MLM kan. SO,WHAT? Apa salahnya biz nie? Sama ja cam kalu kita niaga kerongsang,niaga nasi ayam or niaga kuih atau niaga apa-apa ajer..BEZANYA kalu korang buat dengan group fairuz korang akan :-

1. Diberi tunjuk ajar
 
2. Perundingan biz percuma
 
3.Setiap pencapaian akan diraikan
 
4.Bonus 3-6 angka
 
5.free trip 3 kali setahun
 
6. Tabung kereta
 
Buat sendiri ada ka semua nie?? Kalu kita DOWN ada ka nak tolong bagi semangat? silap-silap depa tolong tepuk tangan kan?? Our group/leader memang tekankan untuk tak lepaskan Tangan setiap rakan kongsi yang kita bawa masuk untuk buat biz nie KECUALI korang yang taknak. Kami hanya buat yang perlu sahaja untuk berjaya. FOLLOW da LEADER... So peluang untuk dapat seperti apa yang leader kitaorang dapat adalah 100%. Maksudnya memang pasti dapat k..
 
Cerr korang tengok,Keadaan kehidupan sekarang memang sangat mendesak semua orang untuk cari DUIT LeBIH. Betul kan? tengok carta kat bawah nie dah lah..
 
 
Kurang-kurang mau RM5000 sebulan tue tak termasuk SIMPANAN untuk diri dan anak-anak k. Gaji kita sekarang brapa? Bila rasa-rasanya leh dapat RM10k or 20K sebulan? Boleh ker?? silap-silap sampai pencen pun tak dapat kan?. Kalau dengan biz nie,our group normally target 2 tahun ja untuk kerja keras...maksimum 2 tahun untuk all out. Lama ka 2 tahun tue??
 
Antara penolakan yang fairuz selalu dapat:-
 
1. Tak pandai jual
 
2. malas cari orang
 
3. Tak ramai kawan
 
4. Takdak modal lahh..
 
5. Tak pandai cakap
 
6. Tak minat
 
7. HANG buatlah dulu
 
8. Malu
 
9. husband/family tak sokong
 
10. Tak dak sapa nak jaga anak
 
11.Takdak masa
 
12. High commitment (hutang dah banyak ..takmau tambah hutang lagi dah..)
 
13. gaji la nie cukup kot untuk aku n family...(comfort zone)
 
actually banyak lagi..cer pandang n fikir. Nak senang kemudian hari ka nak senang sekarang jer.. Yalah kann..taraf kehidupan kita meningkat setiap tahun. Takkan kita nak tunggu lagi.
 
if korang bebetul nak ubah hidup korang,tak kisahlah korang dah bekerja or takdak kerja. Surirumah  atau pelajar pun boleh k untuk tolong family korang. Even dalam group kitaorang Doktor,jurutera, pengurus pun join. Diaorang dah kita memang tau gaji ribu riban oso student yang takdak gaji pun Berjaya. Janji usaha...
 
 
 
kalau bebetul berminat leh PM fairuz,fairuz akan share camna nak jana pendapatan guna 100% media social.
 
fairuz
011-286 88 786
017-466 6047
 
 
 
LoVe
 
 
 

No comments:

Post a Comment