Friday, February 15, 2013

Beginning with a step

Assalammualaikum..


Hari ni fairuz nak share dengan semua..cerita tentang wanita2 hebat yang memimpin GLAM..really !! they are an ordinary person, just like us !! but now they transformed 360 degree just by selling PB and helping out their protege to achieve the highest level in this business..they are superb !! superb woman !!!

Semua orang ada impian kan..nak ada rumah besar, nak beli kereta idaman, ada saving banyak2 dlm bank, nak travel all around the universe, hadiahkan mak & ayah tiket to perform haji or umrah..and so many more kan..?
Tak semua orang dalam dunia ni bertuah dilahirkan dalam keluarga yang senang tapi jangan jadikan latar belakang keluarga kita sebagai alasan untuk kita tak boleh berjaya..hanya USAHA dan TINDAKAN yang betul, in shaa allah akan mengubah hidup kita selama ini..



Di mana bermula itu tak menjadi masalah janji kita berusaha..kalau tak berusaha kita akan terus melihat KEJAYAAN orang lain dan HANYA BERANGAN mencapai IMPIAN tanpa dapat mengecapi apa-apa..

Jom kenal dengan wanita2 hebat di GLAM..^_^


Hanis Haizi (Founder of GLAM)


Dari seorang surirumah..with no solid income..



to a celebrity CDM..just by selling corset Premium Beautiful !!

Within three years, she is gaining 6 figures income & it is increasing..more & more..

Sha Khalid

Ni kak sha time dulu2..Income bulan2 memang dah 4 figure sebab kak sha seorang engineer.. 

Kak Sha buat business ni as part time income sahaja..she is still an engineer till to date..
Now dengan business ni Kak Sha dah genggam 5 figure..almost to follow CDM Haizi's income..

Shaliza Aziz

Kak Eija, orang yang banyak memberi tunjuk ajar dan peluang kepada Beautilicious utara termasuklah saya :) sngat membantu. yg serabut pn hilang bila cakap ngan k.eija nie

Dulu  she was a banker, gaji memang 4 figure tapi masa dengan keluarga kurang, so Kak Eija buat business ni as part time jer..walau sibuk masih sempat sebab cara kita senang..

Tapi dalam masa 1 tahun, income Kak Eija dah jd 5 figure, RM 20K + monthly..banyak tu kannn????dan Kak Eija sekarang dah buat business nie SEPENUH MASA..Masa bersama keluarga dapat dan dapat  income lebih dr biasa lagik tukkkk... ish,ishhhh x geram ka?

Bak kata orang kalau kita nak berjaya kita mesti ikut jejak langkah yang dah berjaya kan..? :-)
saya juga mengimpikan untuk jadi seperti mereka satu hari nanti. Now i'm in right group..hanya usaha yang komited, tak putus asa..pasti kejayaan tu bersama kita !! Chaiyok !! Chaiyokkk !! :D

Jika anda punya impian..mulakan langkah pertama hari ini..jangan bertangguh lagi !! masa tak akan menunggu kita..kita yang perlu bertindak untuk mengubah sesuatu yang BIASA..ke LUAR BIASA !!


LET'S BE A PART OF US

TOGETHER  ACHIEVE  MORE


Love,
 fairuz shuid <3

No comments:

Post a Comment